dijous, 6 d’octubre del 2011

Fins als collons!

Un altre cop ha sortit malament...

I sabeu q? estic fins als collons d'homes traumats, d'homes indecisos, d'homes q es creuen superiors, d'homes insegurs... estic fins als collons de tot! pq no us en aneu tots una miqueta a la merda!

I tu amor ets un cabró! Pq si, per fer-me caure una i mil vegades a la teva xarxa, per camuflar de veritats mentides eternes, per envoltar de màgia moments normals i corrents, per convertir les persones en "especials"... I jo què hòstia, jo no sóc especial? Estic farta de q el teu encanteri sempre m'atrapi, q no pugui immunitzar-me contra tu pq sóc una romàntica empedernida, pq sóc una bleda, pq he vist masses vegades moulin rouge, pq sempre arrisco i acabo patint com una desgraciada per un home q no pateix per mi.

Estic fins a la polla de fer plans mentals amb una persona i q se'n vagin a la merda en dos dies, estic farta de gastar energia en estimar tant als altres, estic farta de pensar q aquest cop si q sortirà bé, farta d'autoenganyar-me per sobreviure a la soletat, farta de baixar forçosament del núvol en caiguda lliure i sense paracaigudes, farta de no entendre res, farta de il·lusionar-me, de confiar, farta de promeses perdudes, de viatges somiats, farta de guardar-me la roba q millor em queda per veure't, d'arreglar-me per tu, farta de no sentir-me prou respectada, prou desitjada, prou enyorada...

Saps q et dic, q ja n'hi ha prou! A tumar pel cul tot! Prou de gastar energies en els altres. A partir d'ara tota la meva energia serà per mi.

És això el que volies amor? tornar-me egoïsta? doncs ho has aconseguit. A partir d'ara no penso fer CAP esforç per ningú i si vols tornar a trucar a la meva porta agafa-t'ho amb paciència pq t'obriré quan em surti dels ous. Aquest cop t'has passat, amb aquesta persona si q no m'ho esperava, ens coneixem des dels 5 anys i som amics de tota la vida. CAL????

He fet un replantejament i a partir d'ara sóc asexual. I si algún dia em vull reproduir, ho faré per espores.

No et necessito...

No us necessito.



Trobeu-vos tots a la merda i brindeu per mi colla de cabrons!



H