dilluns, 8 de setembre del 2008

Notición...

Nenes nenes que fort! M'acabo d'enterar d'una cosa!!! "Ell" està amb una altre "ella"!!!!! Tio, què li ha durat la de festa major, dues setmanes???

Encara estic flipant!

No sé, ell solet va perdent punts per moments... Sabeu, ja no sé si em vé gaire de gust formar part de la seva "llista" de conquestes... No "li pega" gens això de ser un "pichabrava" i anar de tia en tia... però és que potser la imatge que jo tenia d'ell no és la realitat... En fi, el temps m'ho anirà demostrant...Sabeu, no m'ha fet gens de mal això de la nova novia... i això, creieu-me, és molt mala senyal!

Per altre banda (i cal remarcar que no té res a veure amb això de dalt pq ho pensava abans de saber-ho!!!) no deixo de pensar en el punki... em moro de ganes de parlar amb ell... però no ho vull fer, pq sé que no és bò per ell...

En fi, crec que em vé de gust continuar caminant sola durant un temps més...

Helena

1 comentari:

Mónica de Verano ha dit...

Nena quantes coses en poc temps!!!

Sobre els tios no et diré res que ja ho tens tu prou clar crec jo. I sobre el retrobament amb els del cole olé per tu. Tenir autoestima és molt important, si no ens valorem nosaltres mateixos els altres...

Petonets