diumenge, 24 d’agost del 2008

Festa Major...


Eis!!! Que tal reines?

Jo bé, enmig de la festa major de Castell que, que quedi entre nosaltres..., m'estant demostrant que sí que tenen NIVELL!!! però no els hi diré que ja tenen prous fums amb això...jajaja

Ahir pregó i correfoc i avui Dansa de Castellterçol, aquella que és la més antiga de catalunya i blabla... però ha sigut un festival de riure (ja passa quan els que ballen són amics teus!jajaja)I ja em teniu a mi, de guardia, dormint 4 hores i fent més viatges que un taxista... (m'hauré de plantar una tenda de campanya al mig de la plaça al final!) però bueno, només és festa major 4 dies, la resta ja dormiré (el problema és que vaig empalmant festes majors!!!jejeje fins que el cos aguanti!)

Sabeu, encara no la he vist...en canvi a ell l'he vist mogollón de cops... Avui, sense anar més lluny, quan he arribat a la plaça com ell estava amb els seus amics nois xerrant pos no li he dit res i me'n he anat amb elles a seure a l'escenari i... al cap de res ha vingut a saludar-me i s'ha assegut a 2 centímetres de mi i m'ha estat parlant tot el rato, hem rigut i ha estat super simpàtic... CAAAAAAAL????? No sé, la frase dels calçotets em persegueix jajaja... pq està tant simpàtic ara... Abans no em deia res i ara que passo d'ell (pq la veritat és q no li he fotut ni cas últimament...) ara vé a parlar-me i a preguntar-me què tal estic i tot... En fin, ja es veurà...

Permeteu-me que posi un trosset d'una conversa que hem tingut les tres noies:
Anna:- Helena tens un xiclet o algo?
H: - si i tant! té.
Anna: - gràcies nena, Deu t'ho pagui
H: - doncs em sembla que ja he cobrat! jajaja
Anna:- a si? que estàs amb un noi?????
H:- NOOOOOOOOO pas
AINA: - Gràcies a Deu no?
AINA I HELENA: (mirada de super complicitat)- jajajajajajaja

La ment de la seva germana i la meva han connectat uns segons i les dues hem entès el que pensava l'altre...Genial!

Demà és el sopar de joves i a més és el seu aniversari...Jo no volia pujar però sa germana m'ha insistit molt i m'ha dit que no hi podia faltar, que tinc la samarreta, que és lo millor de la festa,... així que suposo que pujaré (encara que no em fa gens de gràcia haver-lo de felicitar i recrear-li les orelles!)

Ja us explicaré...prometo alguna fotito del sopar!

Molts petons

Helena

pd: La resta de pensaments, per mi... Traieu les vostres conclusions...