divendres, 22 d’agost del 2008

Perquè cal sempre quedar-se amb lo bò...


Sabeu, rellegint aquí he trobat una lista de coses bones que m'han omplert molt durant els últims mesos i com que m'encanta, volia tornar-la a posar ...

" Avui he pensat tot lo bò que n'he tret d'aquesta història... i són moltes coses! Primer de tot hi ha la nit de Lliçà que serà meva per sempre... La nit de Canet, Vic, sant vicenç... els riures al cotxe tornant de sant vicenç... la pluja sota la taula... la sensació de sentir-me observada... l'adrenalina, les feromones...El nus a l'estomac... la primera vegada que el vaig olorar... mmm! ...la birra gratis... les empentes... les xerrades furtives, les paraules nervioses... els entrebancs... la seva germana, els seus amics (que són una miqueta meus ara tb)... tot el món de castell... la coral i el seu sopar... Rauxa.... el seu fotolog (molt important)...La Troba (una peça clau!)... Les converses pel mesenger...Anar a casa seva...Els nervis, la desesperació...Els records i la nostalgia...Conèixer gent nova...Sentir l'electricitat quan es creuaven les mirades...el seu món interior...la revetlla de sant joan... els pingüins...la por...la il·lusió... la vergonya...el "A tu"... el munt d'hores de cotilleo parlant d'això... Els riures i els pronòstics... les teories...i el millor de tot...el seu somriure..."

Sabeu, sé que aquestes coses van passar de veritat... i van ser especials de veritat perquè jo les vaig convertir en especials...i amb això en tinc prou...

Comença la festa major de Castell!!!!!!!!! El principi del fi i el fi del principi...

Seguiré informant... (ara feia temps que no ho posava eh?!!jajaja)

Helena